Siréna

by - 27.5.17

Kiera Cassová - Siréna



Žáner: YA/Romantika/Fantasy
Rok vydania: 2017
Originálny názov: The Siren
Čítané v: slovenčina
Vydavateľstvo: CooBoo



Anotácia:

Kahlen je devätnásťročné dievča, ktoré pochádza z celkom bohatej rodiny. Jedného dňa sa rozhodnú na plavbu loďou s celou rodinou a to sa im aj stane osudným.

Tak potom ako to, že Kahlen žije? 


Stala sa z nej siréna, ktorá máta ľudí plaviacich sa po Oceánii svojím hlasom. Kahlen nie je jediná. Má aj sestry sirény, ktoré spolu držia, spievajú a plnia tak sľub, ktorý dali Oceánii.

„Books were a safe place, a world apart from my own.“

Oceánia je ako ich matka. Stará sa o ne, dáva im lásku, storočnú nesmrteľnosť, zdravie a krásu. Jediné, čo im nedala je hlas a skutočnú lásku. Nemohli sa zamilovať.

Kahlen stretla Akinliho. Chalana, ktorý pracoval v knižnici a študoval na tej istej škole ako ona. Pri Akinlim sa cítila normálna, chcená. Dohodli si rande, neskôr sa ešte raz stretli, ale to všetko potajomky. Nemohla o tom vedieť ani Oceánia, ani jej sestry.

How magical it was just to be a normal girl.“

Čo má Kahlen robiť, keď vie, že sa s Akinlim nemôže stretávať a predsa ho miluje? Zistí to Oceánia a potrestá ju? Dozviete sa v knihe Siréna od Kiery Cass. 

Môj názor:

Na začiatku som nechcela veľmi pokračovať. Kniha ma nudila, nič zaujímavé sa tam nedialo. Až asi tak v polovici nastal zlom. Vtedy som sa nevedela odtrhnúť a musela som zistiť čo sa stane, ako sa to skončí. Určite to patrí medzi také letné jednohubky, ale nemá to na Selekciu. Čo musím podotknúť je, že sa mi veľmi páčila obeta, sesterstvo, láska. Krásne vystihnuté. BTW, ten cover je úžasný.

Knihu som dostala na recenziu od kníhkupectva Panta Rhei za čo im krásne ďakujem. 

Sirénu si môžete objednať z Panta Rhei po kliknutí na TU.



Hodnotenie:

⭐⭐⭐

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *