Frajer na záskok

by - 30.6.17

Kasie West - Frajer na záskok

Žáner: YA
Rok vydania: 2017
Originálny názov: The Fill-In Boyfriend
Séria: -
Časť: -
Čítané v: slovenčina
Vydavateľstvo: Slovart


Anotácia:


Sedemnásťročná Gia je ako inak pekná, úspešná a v škole veľmi obľúbené dievča obkolesené "kamarátmi". Avšak tesne pred školským plesom ju opustí frajer. Už niekoľko mesiacov ho ospevuje svojim kamošom a práve v tento večer im ho mala predstaviť. 

Bojí sa, že jej viac už nikto neuverí, a tak osloví prvého chalana, na ktorého narazí. Požiada ho, aby sa na plese vydával za jej exfrajera. Bude chalan len tak s návrhom súhlasiť a na všetko obaja neskôr zabudnú?

Všetko sa skomplikuje, keď zistí, že ho nedokáže dostať z hlavy. Stále naňho myslí a nechce oňho prísť, a tak sa postupne do svojich poloklamtiev stále viac a viac zamotáva. Vyhľadáva jeho prítomnosť viac a viac. Nevie čo má robiť. Ísť s pravdou von, alebo nechať všetko tak? 

Musí sa rozhodnúť - ohrozí priateľstvo s ľuďmi, ktorí pri nej stoja celý život, alebo lásku k frajerovi na záskok, ktorá sa v nej rodí?

Môj obkec:




Tešila som sa na túto knihu, kedže od Kasie som čo-to už čítala. Plus bonus, táto bola preložená do slovenčiny. Čo viac si priať?

Už začiatok bol pecka chytľavý. Celý dej išiel pekne, nenaťahoval sa.
Hlavná hrdinka, Gia. Páčilo sa mi, že nebola dokonalá, mala svoje problémy, s ktorými sa musela vysporiadať a niekedy liezla ľuďom pekne na nervy. Ako bežný tínedžer.

Hayden (to meno! ♥ oveľa krajšie ako Bradley) bol zlatý aj keď niekedy som mu mala chuť tresknúť niečo o hlavu, nech sa spamätá :D .

Bec, jeho sestra. Už od začiatku som vedela, že práve ona bude topka.

Myslím si, že kniha v sebe nesie poslanie. Poukazuje na lásku, rodinu, priateľstvo a hlavne dôveru.

Avšak, Kasie napísala aj lepšie knihy ako bola táto. Nevravím, že bola zlá, to nie. 

Odporúčam všetkým, ktorí majú radi ľahké romantické príbehy na slnečné letné dni, ktoré sa čítajú samé.

Za knihu ďakujem vydavateľstvu Slovart ♥. 

Knihu Frajer na záskok si môžete kúpiť TU

Hodnotenie:




You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *