Polnočná dáma

by - 3.6.17

Cassandra Clare - Polnočná dáma



Žáner: YA/Romantika/Fantasy
Rok vydania: 2017
Originálny názov: Lady Midnight
Séria: Tajomná temnota
Časť: 1.
Čítané v: slovenčina
Vydavateľstvo: Slovart

Anotácia:

Emma Carstairsová je sedemnásťročná Tieňolovkyňa, ktorej zomreli rodičia. Všetci si myslia, že to má na svedomí Morgenstern, ale  Emma si nemyslí, že smrť jej rodičov bola len náhoda, preto sa rozhodne urobiť všetko preto, aby zistila skutočnú pravdu a pomstila sa.



Lex malla, lex nulla.

A bad law is no law.“

V Los Angeles, kde býva so svojím parabataiom Julianom Blackthornom, sa zrazu objavujú záhadné mŕtvé telá, pokryté ešte záhadnejšími symbolmi. Emma dúfa, že práve tieto malé stopy ju privedú k vrahovi jej rodičov. 

Keď však príde Divá Honba s ponukou, ktorá sa neodmieta, Emma a Julian nemajú na výber a musia zistiť kto je na čele vrážd. Nemôžu nič povedať Sesii a všetko robiť v tajnosti.. S vyriešením im pomáhajú aj Julianovi súrodenci a priatelia.



Medzi Julianom a Emmou sa niečo stane. Obaja začnú k sebe čosi cítiť. Čosi, čo je medzi parabataimi zakázané. Myslia si, že to prekonajú, že zákon nie je taký tvrdý. 


“Being told that love is forbidden does not kill love. It strengthens it.”

Spolu bojujú, zisťujú čím ďalej toho viac, až nakoniec prídu záhadam na koreň. Čo sa stane, keď sa o tom dozvie Sesia? Budú Emma a Julian spolu?

Chceš zistiť viac? Určite si prečítaj Polnočnú dámu od Cassandry Clare a na nič nečakaj. Verím, že nebudeš ľutovať a ešte sa aj dosmeješ, či si trošku poplačeš. Knihu si môžeš objednať TU 

Môj názor:

Prvá kniha, ktorú som kedy čítala od Cassandry Clare. Nevedela som do čoho idem (teda ak nerátam, že som videla seriál aj film Shadowhunters, ktorý stál za ...). Ale poviem vám - WAU. Fakt som netušila, že to bude až také dobré.

Prvé čo som si povedala: "Toľko strán?" :D ale akých krásnych zafarbených strán. Fakt sa Slovartu kniha vydarila. Klobúk dole aj pred prekladateľkou.

Príbeh sa čítal rýchlo, sám. Bolo to pútave, miestami romantické, prevažovalo priateľstvo rodina a láska. Krásne. Jednoducho, musíte si to prečítať, slovami sa to nedá opísať. Neviem sa dočkať na pokračovanie.

Hodnotenie:



You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *