9 filmov, ktoré musíte vidieť, ak...

by - 25.7.17

9 FILMOV, KTORÉ MUSÍTE VIDIEŤ

(AK STE ROMANTICKÁ DUŠA AKO JA)





-
-
-
-
-
-
-



9. Wild Child


Emma Roberts je jednoducho herečka ako má byť.

V skratke: Poppy je dcéra bohatého ocinka, ktorej nič nechýba. Robí párty, nakupuje, užíva si. Jedneho dňa však rupnú jej otcovi nervy a zapíše ju do školy v Anglicku, ktorá ju má zmeniť. Dokáže sa však Poppy zmeniť? 

Trailer:







8. LOL


Parádny soundtrack a myslím, že ste tento film všetci videli, ale musela som ho sem pridať.

V skratke: Keď Lolu podvedie frajer rozhodne sa mu dať kopačky a predstierať, že ju to neranilo. Keď sa však zaľúbi do ich spoločného priateľa, nie je čo predstierať. 

Trailer:





7. The Duff

Vtipný film natočený podľa knižnej predlohy.

V skratke: Viete si predstaviť, že vás chalani využívajú len preto aby sa dostali k vašim pekným kamarátkam? A vás prezývajú Škaredá tučná kamarátka? Toto prežíva 17 - ročná Bianca, študentka strednej škola, ktorá nepatrí medzi super štíhle dievčatá. A čo keď sa do nej zaľúbi najkrajší chalan na škole?

Trailer:





6. The Best of Me

Pán Sparks, VY ste ale spisovateľ. Nikdy by ma ani len nenapadlo, že ma dostanú tieto príbehy. To sa nedá ani okomentovať.

V skratke: Amanda a Dawson sa do seba zaľúbili už v mladom veku ale šťastie im neprialo neprialo. Po 20 rokoch ich okolnosti dajú znova dokopy, keď musia splniť želanie spoločného priateľa. Amanda je nešťastne vydavá a stále má city k Dawsonvi ale nevie mu odpustiť ako ju od seba odstrčil.

Trailer:



5. The Longest Ride
A zasa Sparks. Scott Eastwood. Och, one je skvelýýý a Britt Robertson sa k nemu pekne hodí. Plus v knihe spomínajú aj Slovensko :O. 

V skratke: Láska medzi Lukom a Sophiou sa veľmi podobá vzťahu Iri s Ruth. Keď Luke zachráni život Irovi, stanú sa z nich priatelia a Sophia s ním trávi čas, čítaním všetkých odložených listov, ktoré kedysi písal svojej žene. A týmto sa príbeh len začína.

Trailer:


4. The Notebook

Jednoducho, musíte vidieť.

V skratke: Starý muž číta zo svojho zápisníka príbehy svojho života o jeho jedinej láske žene, ktorá trávi svoj čas v sanatóriu. 

Trailer:


3. Passengers

Film, ktorý som si vychutnala v kine a neľutujem.
Skvelé herecké obsadenie a príbeh odohrávajúci sa vo vesmíre. (Mám slabosť na vesmírne veci :D.)

V skratke: Vesmírna loď vybavená tými najlepšími technológiami cestuje do ďalekej kolónie so stovkami ľudí na palube v spiacich komorách. Keď sa však dve komory otvoria v dôsledku chyby, čo im ostáva robiť?

Trailer:



2. Before I Fall


Na tento film ma upozornila sesternica, aj keď som o ňom vedela, len som mu nevenovala toľko pozornosti.
Before I Fall ma dostal - doslova. Film natočený podľa knižnej predlohy, ktorú by som si raz, jedného dňa rada prečítala.

V skratke: Samantha žije jeden deň stále dookola až do určitého momentu. Nevie prísť na to, prečo sa to deje až nakoniec všetko začne dávať zmysel. 

Trailer:



1. Ruby Red Trilogy






Prečo som si túto trilógiu vybrala ako číslo jedna? 
Na Ruby Red som natrafila náhodou, keď ju dávali na TV Joj. Sestra to začala pozerať a ja som len pozerala na ňu, ako môže také hlúposti sledovať. A potom som si to vyhľadala na internete a už som to pozerala aj ja :D. Všetky tri filmy som už videla asi dvakrát a stáli za to. Ruby Red trilógia je natočená podľa kníh, ktoré som ešte nečítala (pretože som si ich stiahla v pôvodnej nemčine, že sa idem vzdelávať a akosi som nezašla ďaleko :/ ).

V skratke: Gwendolyn musí cestovať časom, poraziť zlo, čeliť Gideonovi a zničiť stroj času.

Trailer:





Dúfam, že sa vám môj výber páčil a spoznali ste aj nové filmy. Chcela by som vás poprosiť aby ste mi do komentov napísali, aké mi odporúčate pozrieť si. Veľmi ma to poteší :). Majte pekný deň - Miška.

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *