Láska a iné závislosti

by - 19.1.18

Láska a iné závislosti - Lenka Kyselicová


Žáner: YA

Rok vydania: 2017

Originálny názov: Láska a iné závislosti

Séria: -

Časť: -

Čítané v: slovenčina

Vydavateľstvo: Motýľ






O knihe:



Zoja má všetko, čo mladá baba potrebuje. Kamarátov, milujúcu rodinu, školu a vysnívanú kariéru tanečnici v malíčku. 

No čo, keď nečakaný osud jej všetko zoberie mávnutím čarovného prútika?

Viem, že väčšina pubertiakov vidí vzory skôr v hercoch, modelkách či spevákoch. Ja nie. Možno som blázon, ale prečo by som mala hľadať vzor v nejakej známej osobnosti, ktorú paradoxne nepoznám?




Dokáže sa Zoja ďalej pohnúť a pokračovať v tom, čo ju baví?

Radosť, uvoľnenie a relax hľadá v tancovaní, kde ju motivuje Alex. Sexi Alex, učiteľ tanca.



Kamarátky sú tu vždy pre ňu, hlavne jej nevlastná sesternica, Aďa. No a je tu aj Peter. Nevlastný bratranec, ktorý jej robí zo života peklo. Ale prečo sa k nej on jediný takto správa? 

„Vážne to mám zjesť?
„Áno. Chlebík vo vajíčku, najlepší na opičku.

Raz večer Zoja nemá veľmi na výber a kým jej mama bude von, musí ísť na noc k Adi. A práve tu sa všetko začína. Príbeh, ktorý nesie v sebe toľko sily, hĺbky, radosti i smútku. 




Zoja a záhadný chlapec (nemôžem/nechcem vám prezradiť jeho meno) sa dajú dokopy. Prežívajú spolu tie najkrajšie chvíle odkedy sa Zoja pamätá. No čo, keď to zrazu všetko skončí? 





Čo si myslím ja?

Wááááááu. Táto kniha ma dostala. 💖 Nová srdcovka. Lenka Kyselicová fakt skvelo píše. Štýl písma, jazyk, výroky, vtípky. Srdcu blízke tínedžerom. Nemohla som sa odtrhnuť od čítania. Keďže to je slovenské dielo, možno by ste si povedali, že to nestojí za to. Ale NAOPAK. Stojí za prečítania. Dej bol plynulý, žiadne zbytočnosti, trápnosti, hlúposti. Všetko reálne, zo života. 



Odporúčania:


Láska a iné závislosti vám odporúčam všetkými dvadsiatimi. Určite je to krásne, rýchle a nenáročné čítanie. Ak máte chvíľku a neviete po čom siahnuť, určite si prečítajte práve toto. Je to také krásne, plné skvelých myšlienok. Musíte/Chcete si to prečítať! 😍😊😜 Dajte šancu slovenským spisovateľom. Poslednú dobu im to ide. Neviem prečo, ale veľmi mi táto kniha pripomenula práve Džínsový denník. Čo je len plus. Toto bude asi za mňa kniha mesiaca Január.  


Sponzor:

Túto krásnu, skvelú, super YA knížočku, ktorú si určite chcete prečítať, mi na recenziu venovalo kníhkupectvo Panta Rhei. 😇 Neváhajte a zakúpte si ju pohodlne na ich stránke TU. Alebo zbehnite do najbližšieho Panta Rhei kníhkupectva.



Hodnotenie:

Keby som mohla tak dám tejto knihe tisíc srdiečooook. 💕💕💕💕💕💕

















You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *