Boh plače potichu 2

by - 29.3.18

Boh plače potichu 2 - Hana Repová



Žáner: New Adult
Rok vydania: 2018
Originálny názov: Boh plače potichu 2
Séria: Boh plače potichu
Časť: 2.
Čítané v: slovenčina
Vydavateľstvo: Moderné romány

Druhý diel románu Boh plače potichu, ktorý je pokračovaním neľahkého života štyroch kamarátov. 

Everett & Anna 
Philip & Stella

Anna stále býva u Philipa ale tentoraz nie sama. Vrátil sa Everett. 

Myslí si, že sa všetko vráti -možno- do normálu, ale kdeže.

"Za toto sa budeš smažiť v pekle, Anna, hovorila si v duchu, keď si natierala hrubú vrstvu jahodovej marmelády na croisant."


Everett má stále veľa tajomstiev, problémov, ktoré ho sprevádzajú ešte od dávnych čias a nevie si s nimi rady. Potrebuje pomoc.

Spoločne si hľadajú k sebe cestu, aj keď to pre nich je veľmi ťažké. Už si zažili toho toľko, že sa boja aby sa nestalo to isté znova. Anna už stráca všetku silu.
____________________________

Philip nedokáže dostať Stellu z hlavy a za každú cenu ju chce získať, aj keď vie, že to nie je ľahké a nemusí sa mu to podariť.

Keď sa zrazu všetko zdá byť pekné, udrie niekto iný. Človek s väčšou silou.

Nečakane Philip skončí na mieste, kde čestný človek nemá čo hľadať. 



Stella sa mu snaží pomôcť najviac ako sa jej dá. Spravila by preňho čokoľvek.

 Všetci štyria spoločnými silami zisťujú čo sa deje, prečo sa to deje, kto im chce zničiť životy a všetko, čo mali vybudované. 

"Cítil ako mu srdce spadlo rovno do nohavíc. Hlavou mu prebleslo, že mu chce povedať niečo zlé a on na to vôbec nie je pripravený. Pomôž mi, Parí, prebehlo mu mysľou, ako vždy, keď potreboval jej pomoc... "

Druhá a zároveň posledná časť duológie Boh plače potichu, čaká už len na čitateľov.


 
 Veľmi som sa tešila na toto pokračovanie a vyvrcholenie tejto duológie, ktorá si ukradla kúsok z môjho srdca už dávnejšie.

V tejto časti mi to prišlo skôr ako by sa autorka zamerala viac na Philipov a Stellin život. Keď to porovnám s prvou knihou, tak Philip tam nemal toľko priestoru, ako teraz. Ale o to, toto čítanie bolo lepšie. 

Samozrejme, že priestor mali aj Everett a Anna. Tiež koniec bol skôr venovaný viac im. 

V tomto pokračovaní sa objavili aj nové postavy, ktoré boli náhradou za tie, s ktorými sme sa museli rozlúčiť.

Veľmi sa mi páčila ochota pomáhať. Priateľ priateľovi, či dokonca nepriateľovi. 

Taktiež dať prednosť láske ako práci. Urobiť niečo správne, aj keď je to niekedy strašne ťažké rozhodnutie a môže ohroziť nie jedného človeka. 
 ________________________

Aby som nezabudla. Veľmi mi táto druhá časť pripomenula súčasné dianie na Slovensku. Viem, že kniha bola napísaná oveľa skôr ako sa udialo to, čo sa udialo.

Vyhrážanie sa žurnalistky?
Strach o svoj život?

Aj o tomto je táto kniha.
 

 


 Ak máte radi ľahšiu romantiku, čítanie o životoch bežných ľudí, alebo si len chcete oddýchnuť od každodenných trápení, táto kniha je ako stvorená pre vás. 

Určite by nemala chýbať vo vašej knižnej zbierke. ;)

A tak sa do nej začítate, že ju zhltnete ako neviete ako.


 Ďakujem skvelému kníhkupectvu Panta Rhei, že mi umožnilo prečítať si knihu Boh plače potichu 2 a ja vás týmto môžem motivovať tiež si ju prečítať.

Knihu si môžete zakúpiť priamo u nich v kamennom kníhkupectve, alebo preklikom na tento link - Boh plače potichu 2




 
 Netrpezlivo očakávané pokračovanie ma nesklamalo ale len utvrdilo v tom, že aj pokračovania môžu byť lepšie ako prvé knihy.

Plusy
+ napínavý dej
+ priateľstvo
+ humor
+ nové postavy

Mínusy 
- nenašla som žiadne
Celkové hodnotenie

5/5

 






You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *