The Deal

by - 6.5.17

Elle Kennedy - The Deal

Žáner: YA/NA
Rok vydania: 2015
Čítané v: Angličtina
Diel: 1
Séria: Off-Campus


Anotácia:

Hannah zvláda školu jedna radosť. Nemá problém ani s tými najťažšími predmetmi. Páči sa jej Justin, s ktorým máva spoločné hodiny, ale preňho ako keby bola len vzduch. Jedného dňa si ju však všimne a nie je jediný.

Garrett je najsexi hokejista z ich týmu. Teda aspoň on si to o sebe myslí. Vyzerá to tak, že má všetko, čo len chce. V posteli strieda baby jedna radosť, býva s ďalšími sexi spoluhráčmi mimo internátu vo vlastnom dome. V škole sa mu (ne)darí a hokej mu tiež ide.


Ale v škole to predsalen nevyzerá tak ružovo. Aby mohol robiť to čo ho baví, teda hrať hokej, musí sa mu dariť aj v škole a nesmie prepadať. Práve jeden predmet stojí pred prahom jeho budúcnosti. Čo má robiť? 




Keď si všimne, že Hannah je dievča, ktoré by mu mohlo pomôcť a doučovať ho, neprestane ju presviedčať. Ale Hannah nemá záujem a ani čas, pretože svoj všetok voľný čas venuje spevu a pripravuje sa na súťaž. 

Garrett nechápe ako mu môže niekto odolať. Všimne si, že Hannah niečo skrýva, preto sa s ňou rozhodne uzavrieť DOHODU, ktorú nemôže odmietnuť. Po škole teda Hannah chodí za Garrettom a doučuje ho. Keď ju Garrett vyprovokuje k bozku, niečo medzi nimi prebehne. Hannah si myslí, že to zmizne a Garrett určite nič necítil, tak prečo mať zbytočné nádeje? 

"Just out of curiosity," she says, "after you wake up in the morning, do you admire yourself in the mirror for one hour or two?"
"Two," I reply cheerfully."
"Do you high five yourself?"
"Of course not." I smirk. "I kiss each of my biceps and then point to the ceiling  and thank the big man upstairs for creating such a perfect male specimen."


Garrett nevie zabudnúť na Hannah a ich bozk. Chce viac. Ale Hannah chce Justin-a. Preto Garrett musí Hannah presvedčiť, že chalan, ktorého chce je on sám a nikto iný. Podarí sa mu to, alebo zlyhá?


Názor:

Táto kniha ma dostala. Doslova a dopísmena! 
Knihu mi odporučila spolužiačka. Po dlhom čase, keď som nemala čo robiť, som našla v mobile stiahnutý The Deal. Tak prečítam si, nie? Veď už len ten chalanisko na obálke je mega a samo ťa to ťahá k nemu :D. Knihu som zhltla jedna radosť. Bolo tam dosť sexuálnych scén :3. Preto by som knihu odporúčala od 15+. Autorka vymyslela dokonalé postavy a tie hlášky? Vždy, keď som si niečo super prečítala, musela som sa rehliť ako šialená :D. Plus nápad s hokejistami úplne žeriem a tiež pohľady z oboch postáv.



Hodnotenie:

⭐⭐⭐⭐⭐

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *