The Mistake

by - 14.5.17

Elle Kennedy - The Mistake 


Žáner: YA/NA
Rok vydania: 2015
Čítané v: angličtina
Diel: 2.
Séria: Off-Campus


Anotácia:

Grace je prváčkou na Briarskej univerzite v Amerike. Neskúsené mladé dievča, ktoré žije spolu s najlepšou kamarátkou Ramonou na internáte. 

Logan je najlepší kamarát Garretta, ktorému sa páči jeho priateľka Hannah. Robí všetko preto aby na ňu zabudol. Veď sa mu predsa nemôže páčiť frajerka najlepšieho kamaráta. 


Jeden večer sa Grace s Ramonou vyberú na párty loviť chalanov. Grace si tam všimne Logana. Lenže on akoby ju prehliadol. 

Na druhý deň Logan hľadá izbu svojho kamaráta ale nevie si spomenúť, ktorá mu patrí. Náhodne zaklope na jednu, o ktorej si myslí, že je jeho. Omyl. Dvere mu otvorí pekné mladé dievča. Grace. 

Grace nemôže uveriť vlastným očiam. Čo tam robí Logan? Obaja sa dajú do reči a navzájom si užijú. Lenže Grace nie je dievča, ktoré si to rozdáva so všetkými. Ona chce vzťah. Chlapca, ktorý bude pri nej stáť. Avšak, Logan nie je ten typ. On si rád užíva, zabáva sa.

... haters be hating, and bitches be bitching."


Logan sa jej prizná, že to bol len omyl a nemôže sa to opakovať, pretože ľúbi niekoho iného. Tak prečo potom nedokáže dostať Grace z hlavy? 

Zistí, že naozaj neľúbi nikoho iného ako Grace. Chce ju späť. Dokázať jej, že stojí za to. Preto plní rôzne úlohy, všetko čo jej vidí na očiach.


Ako to dopadne? Dajú sa Logan a Grace dokopy, alebo každý pôjde svojou cestou? Nečakajte a prečítajte si The Mistake (po slovensky knihu nájdete ako "Omyl").


Môj názor: 

Ďalšie pokračovanie The Deal. 

Nevedela som do čoho idem. Teda, vedela som, že táto kniha bude v sebe niesť príbeh o Loganovi. Netušila som, či sa vôbec vyrovná Garrettovi, kedže latka bola nastavená dosť vysoko.. A nesklamala ma. Títo hokejisti.
Odporúčam prečítať. Napríklad taká letná oddychovka, jednohubka. Pekný príbeh, niektoré pasáže zbytočne naťahované, ale vôbec mi to neprekážalo. Tiež by som túto knihu ako aj celú sériu zaradila do 15+. Predsalen sú tam erotické scénky.
The Mistake som zhltla asi tak za dva dni. Nemám veľmi v obľube čítanie v mobile, ale keď inak nešlo a ja som bola vo svojom švungu, musela som pokračovať takto. Určite chcem knihy vlastniť. BTW, no nemá krásnu obálku??? 

Hodnotenie:

⭐⭐⭐⭐⭐

You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *