Klamári

by - 9.7.17

E. Lockhartová - Klamári

Žáner: YA
Rok vydania: 2015
Originálny názov: We Were Liars
Séria: -
Časť: -
Čítané v: slovenčina
Vydavateľstvo: Yoli (Ikar)


Anotácia:

Štyria kamaráti, ktorých priateľstvo sa skončí katastrofou. 

Cadence chodí každé leto na rodinný ostrov, kde vlastnia domy, ktoré patria každej jednej z maminých sestier. Vždy sa na toto obdobie teší, pretože tam sa po dlhom čase stretáva so svojimi najlepšími kamarátmi. Sesternicou, bratrancom a ich spoločným kamarátom. 

Cady, Mirren, Johny, Gat. 

Jedno leto sa im však stane osudným. Cady ostane v šoku a jej mozog nechce prijať žiadne informácie. Jediné čo si pamätá je, ako ležala schúlená v slzách a v šoku pri mori.

Rodina nechce, aby sa vrátila na ostrov, preto ju držia doma alebo cestuje so svojím otcom. Kamaráti jej neodpisujú na maily a ona je z toho zúfala. Nastane však zlom a matka ju v lete, predsalen zoberie k starému otcovi.

„We were liars. We are beautiful and privileged. We are cracked and broken.“

Cady sa vracia na ostrov, kde strávila svoje najkrajšie obdobie. Stretáva sa s celou rodinou. Všetci sa o ňu starajú, dokonca tam stretne aj Klamárov. 

Nikto jej nechce povedať čo sa stalo v to leto a ona si nevie na nič spomenúť. Snaží sa zistiť pravdu ale ide jej to veľmi ťažko.

Nakoniec si predsa za pomoci kamarátov a rodiny spomenie na všetko čo sa v sedemnáste leto udialo.

Tak čo sa to udialo? Kniha Klamári je plná tajností, záhad a smútku. 

Veľmi sa mi páčia tieto obrázky poskladané z viet kníh ♥.


Obkec:

Klamári od E. Lockhartovej ma zaujali hneď kvôli prvej vete aj keď som od knihy, úprimne, veľa nečakala. Cady mi liezla na nervy, ale musím jej to prepáčiť kedže trpela šokom. 

Niektoré časti sa strašne vliekli a niekedy som ani celému tomu nerozumela. 

Nie je toto typ knihy, ktorý by som si obľúbila a ospevovala ho. Ja som radšej romantická dušička. :D

Ale nebolo to zlé, viete. Malo to v sebe niečo, len nebolo toho veľa. 

No a ten koniec ma dostal, prisahám. To som mala fakt dosť. Už len kvôli tomu vám to odporúčam prečítať ;). 

Za knihu ďakujem kníhkupectvu Knihy pre každého. Môžete si ju pohodlne zakúpiť TU

Keď vystihnete, majú ju aj za tri eurá :). 


Hodnotenie:



You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *