Osud Tearlingu

by - 14.8.17

Erika Johansenová - Osud Tearlingu



Žáner: Fantasy
Rok vydania: 2017
Originálny názov: The Fate of the Tearling
Séria: Kráľovná Tearlingu
Časť: 3.
Čítané v: slovenčina
Vydavateľstvo: Yoli (Ikar)


Anotácia:





V poslednej časti série Kráľovná Tearilngu sa Kelsea ocitá v zajatí Červenej Kráľovnej. Jej zafíry a všetka moc sa ocitli v rukách Evelyn. keď ich však Červená Kráľovná chce použiť, jednoducho jej nefungujú. A fungujú ešte vôbec?



Kelsea už ani nedúfa, že ju príde niekto zachrániť k ich úhlavným nepriateľom. Čo ju však najviac prekvapí je, že sa ju Červená Kráľovná nepokúša zabiť, ba dokonca sa o ňu stará. Ale prečo a za akú cenu? 


Keď Kelsea upadne do bezvedomia, zjavujú sa jej ukážky z minulosti. Zo sveta Williama Teara a mladej odvážnej dievčiny menom Katie, ktoré odhaľujú kopu tajomstiev a majú jej pomôcť zachrániť Tearling a pritom celý svet.

Červená Kráľovná spolu s Kelsea zisťujú, že ich čaká oveľa väčšia hrozba ako boje medzi oboma kráľovstvami. Armáda mŕtvych detí, ktoré zabíjajú všetkých muhnutím ruky, na čele s mocným človekom z minulosti, ktorý túži len po jednej jedinej veci.



Kelsea sa spojí so svojou armádou a spoločnými silami sa snažia všetkých zachrániť pred zlom. Aký osud čaká Teraling? Kelsea robí všetko čo môže, aj za cenu svojho života. Posledná kvapka ich delí od záhuby. Príde na niečo Kelsea? Pomôže im niekto? 

Strhujúci záver dlhoočakávej poslednej časti je konečne tu. Ako sa celá séria skončí sa dozviete v knihe Osud Tearlingu. 


Môj názor:

Na poslednú časť som sa dlho tešila, veď už len ten koniec druhej bol dychberúci. No a konečne som sa dostala aj k tomuto vďaka Panta Rhei kníhkupectvu.

Krásna obálka. Tá kvapka a v nej, pravdepodobne Tearling, v zadu more a blesky. Krajšie ako pôvodná.

K príbehu. Veľmi sa mi páčili tie prechody minulosti s prítomnosťou. Musím sa priznať, že minulosť sa mi páčila viac ako Kelsea a jej prítomnosť. 

Ku Kelsea. Postava bola mladá a bolo z nej cítiť, že nie je psychicky vyspelá. Liezlo mi na nervy jej stále nadávanie a riešenie všetkého zabíjaním ľudí. Aj tak tým nedosiahla nič. 

Červená Kráľovná ma prekvapila. Takisto, ten koniec. Nečakala by som, že sa to práve takto skončí, ale bolo to niečo nové, čo som pri väčšine kníh nevidela. Celá kniha sa niesla v duchu odhaľovania všelijakých tajomstiev.

Veľká vďaka patrí vyššie spomínanému kníhkupectvu Panta Rhei za poskytnutie recenzného výtlačku. Ďakujem krásne :)

Hodnotenie:





You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *