Oheň v duši

by - 30.12.17

Jana Šulková - Oheň v duši

Žáner: YA

Rok vydania: 2017

Originálny názov: Oheň v duši

Séria: -

Časť: -

Čítané v: slovenčina



Vydavateľstvo: Motýľ






O knihe:

Veronika je mladé, neskúsené a naivné dievča, ktoré pochádza z malej dediny, kde sa každý s každým pozná. Keď sa však rozhodne odísť študovať na vysokú školu do veľkomesta, musí sa prispôsobiť novému žvotu.


Na internáte si nájde novú kamarátku, Lenku, s ktorou nebude mať od začiatku pekný vzťah ale čas ich naučí priateľstva. 

Aká by to bola škola bez chalanov? Na scénu prichádza Šimon. Krásny, o pár rokov starší, chalan, po ktorom letia všetky babenky. Ani Veron nie je výnimkou aj keď sa snaží odolať mu, predsa len počula, čo-to o jeho povesti. 



Šimon sa snaží za každú cenu vzbudiť pozornosť u Veroniky a získať si ju. Uvedomuje si, že k nej niečo cíti. Začnú spolu s jeho partiou chodiť po rôznych výletoch, počas ktorých mu Veron podľahne. Šimon je celý bez seba, že konečne nie je s tými namachlenými babami ale práve s prirodzene krásnou dievčinou, o ktorú nechce za žiadnu cenu prísť. 





Lenže, čo ak Šimon skrýva pred svetom veľké tajomstvo? 





Nebojte sa, nie je žiadnou slávnou hviezdou ;).





Dokážu prejsť aj tým najťažším a byť si vždy oporou?












Veronika sa snaží Šimonovi pomáhať najviac ako sa len dá ale čo, keď to už naozaj nezvláda? 
Čo ak sa už Šimonovi nedá pomôcť? Keď sa už Veronika rozhodla, čo spraví, zrazu sa stane niečo, čo nečakal nikto...











Ak chcete zistiť ako sa vyvinie ich láska, či sa nakoniec bude dať pomôcť Šimonovi, sa dozviete v knihe Oheň v duši od Jany Šulkovej.


Čo si myslím ja:

Oheň v duši. Ten názov má toľko významov. Priznám sa, že práve na ten druhý som nemyslela. 

Keď som sa do knihy pustila, nešlo mi to veľmi dobre. Akosi som čakala viac od tejto spisovateľky, predsalen Dievča s maskou bolo veľdielo. No postupne ako mi ubúdali stránky, potrebovala som zistiť, čo sa stane, ako sa to skončí?!

A ten koniec, to vám poviem napíšem, bola teda pecka. Bum. Janka sa teda nezaprela. Pripomína mi kúsok Johna Greena.

Preto ma až koniec dostal do finálneho rozhodovania sa čo s hodnotením. 

Odporúčania:

Ak sa vám (ako aj mne) páčila kniha Dievča s maskou, v tom prípade budete túto tenučkú knihu tiež milovať. nechýba romantika, ale naopak tam nie je nič nevhodné. 

Sponzor:

Knihu na recenziu mi darovalo kníhkupectvo Panta Rhei, za čo im veľmi pekne Ďakujem. Môžete si ju v pohodlí z domu objednať TU na Panta Rhei stránke.

Hodnotenie:


Zdroj obrázkov : Pinterest + jedna je moja osobná :P

P.S.: Ak ste došli až sem, mohli by ste mi niečo nechať v komentári, veľmi ma to poteší. 
Stotožňujete sa s mojou recenziou? :)


You May Also Like

2 komentárov

  1. Pekná recenzia, aj keď kniha neznie ako niečo čo by som si túžila prečítať.
    Nie som až taký fanušík dievčenských románov a slovenských už vôbec. Nedá mi nedodať, že máš tam na fotke krásny vianočný papier :)

    http://book--hoarders.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :)
      A čo potom rada čítaš? :) Ja tiež nie som veľmi veľký fanúšik slovenských autorov ale musím priznať, že Džinsový denník od Zuzky Šulajovej je moja srdcovka ♥.

      Odstrániť

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *