Anjelský prach

by - 6.5.18

Anjelský prach
Barbora Jankovičová



Pôvodný názov: Anjelský prach
Žáner: Psychologicko-romantický román
Rok vydania: 2018
Čítané v: slovenčina
Vydavateľstvo: Yoli (Ikar)

Kate má skvelú robotu. Jej práca právničky je na ceste ku kariérnemu postupu. Všetko vyzerá sľubne. Keď sa však jeden večer rozhodne ísť spolu s babami do klubu, stane sa jej to osudným.

Od toho večera sa jej dejú zvláštne veci. Zjavuje sa jej Ron, ktorý je mužom jej snov. Stále sa k nemu vracia a nevie sa od neho len tak ľahko odpútať. Nadovšetko ho miluje a urobí preňho aj nepochopiteľné. Nie je Ron len výplodom fantázie? Túžby?

Jej zdravotný stav sa pomaličky zhoršuje až skončí na najviac neočakávanom mieste. Keď sa po ťažkých šiestich mesiacoch vracia domov, zisťuje, že si nič nepamätá od toho osudného večera. 

Jej bývalý priateľ k nej vysiela túžobné signály a chce ju naspäť, aj keď jej veľmi ublížil. No po mesiacoch strávených preč, Kate prehodnocuje svoj doterajší život, mení pohľad na svet a hlavne ľudí okolo seba. 

Kate postupne zisťuje, že nie všetko je len čistá náhoda. Všetko je prepojené a nedeje sa to len tak. Odhaľuje tajomstvá mužov, ktorí ju obklopujú.

Kate sa však nevie rozhodnúť, či sa vráti k svojmu bývalému priateľovi, alebo nájde svojho Rona, či radšej zostane sama?




Wau, wau, wau. Skvelé čítanie. Zasa ma len utvrdilo v tom, že máme dať šancu slovenským spisovateľom.
Anjelský prach bola droga. Droga čítať, pokračovať, odhaľovať. Nevedela som sa od nej odtrhnúť. Keď začnete, už neviete prestať. 
Veľmi zaujímavý štýl písania, skvelá téma, dej, ľudia. Zaujímavo spravené, tajomné. Vedela by som túto knihu porovnať aj so zahraničnými spisovateľmi.
Odporúčam vám prečítať si, pretože to nie je len o láske, ale najmä o psychike človeka, čo dokážu s ním spraviť návykové látky. Ako dokážu s nami ľudia manipulovať a my im to s radosťou všetko zjeme.  

Anjelský prach bol napísaný perom slovenskej spisovateľky, ale ja som mala pocit, ako by som čítala niečo od autora, ktorý už má s písaním veľa skúsenosti.
Za prečítanie Anjelského prachu ďakujem vydavateľstvu Yoli. 
Som rada, že môžem čítať aj niečo iné ako sú zahraničné knihy a dávať týmto do povedomia aj slovenských autorov, ktorí za to naozaj stoja.

 
Hneď som vedela, že táto kniha a jej príbeh si zaslúžia plný počet. Skutočne ma chytila a dostala možno tým, že to bola pre mňa nová téma. Možno tým, že to bolo také nezvyčajné a tajuplné.


You May Also Like

0 komentárov

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *