Súťaž o knihu

by - 7.5.18



Ahojte knihomoli! 
 

V spolupráci s vydavateľstvom Albatrosmedia, som si pre vás pripravila menšiu knižnú súťaž. 

Jedná sa o knihu A hvězdy mi daly tebe od spisovateľky Karen McQuestion, ktorá prednedávnom vyšla vo Fragmente.



Ak nemáte ani poňatia o čom táto kniha asi je, môžete to napraviť a pozrieť si moju recenziu práve tu:







Ak by ste chceli mať túto knihu u seba doma a radi by ste si ju prečítali, tak je to veľmi jednoduché :)

Stačí, keď budete postupovať nasledovne: 



  
Hlavný vstup

  •  Budeš sledovať môj blog (napravo máš také tlačidlo - Sledovať-) 
  •  Do komentára napíšeš prečo by si chcel/a túto knihu
  •  Napíšeš svoju obľúbenú postavu z hocijakej knihy + názov knihy
  •  Pridáš svoju mailovú adresu, aby som ťa vedela kontaktovať

Bonusový vstup 

  •  Pridáš screenshot buď môjho instagramu alebo môjho blogu na svoju instagramovú story, kde ma označíš a oznámiš, že prebieha táto súťaž
Na instagrame ma nájdeš ako



Výhercu budem vyhodnocovať pomocou random generátora a žrebovať sa bude v piatok 18.05.2018.

Vysvetlivky:
 
Hlavný vstup = musíš splniť ak chceš byť zaradený do súťaže 

Bonusový vstup = dobrovoľný, čiže budeš napísaný na zozname dvakrát

!Súťaž je platná pre knihomoľov zo Slovenskej Republiky ako aj pre knihomoľov z Českej Republiky!


Držím vám všetkým palce. Vyskúšajte svoje šťastie :)






You May Also Like

8 komentárov

  1. Túto knihu by som chcela kvôli tomu, že som este necitala cesku knihu a chcela by som to skúsiť.
    Obľúbená postava : Inej - z knihy Vrania Šestka
    Emailova adresa : petrikovaadka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ja by som si rada prečítala túto knihu, pretože má skvelý názov a obal, I keď viem, že by som nemala súdiť knihu podľa obalu ;) a taktiež plot vyzerá zaujímavo. Postava - Miles z Ugly love ..... vybostokova.dominika@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zaujala ma hlavne názvom a rada spoznávam nové knihy.
    Moja obľúbená postava je jednoznačne Celeana Sardothien zo série Tron zo skla.
    nikol.michalkova4451@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Táto kniha ma zaujala už vtedy, keď som ju videla na tvojom instagrame. Ešte nikdy som nečítala českú knihu a myslím že je načase to skúsiť 😂😂😂 Moja obľúbená postava je Bellamy Blake z knihy Prvých sto (Kass Morgan)
    Email: shudbouvesmirnou2017@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, chcela by som ti s radosťou oznámiť, že vyhrávaš knihu "A hvězdy mi daly tebe". :)

      Odstrániť
  6. Chtěla by jsem jí vyhrát, protože mě velice zaujala obálka a stejně tak i tvoje recenze. Kniha bude určitě úžasná a ráda bych si ji přečetla.
    Jinak, nebudu asi moc originální, ale mojí oblíbenou postavou je rozhodně Rhysand ze série Dvoru trnů a růží a poté Morfeus že Šepotání. 😊😊
    Můj email: verca.kovarova.verca@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechaj mi správu

Meno

E-mail *

Správa *